Α. Ηλεκτρονική παραγγελία

Με την υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας, βρίσκοντας τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και πατώντας την επιλογή «Καλάθι» και «Ολοκλήρωση παραγγελίας» θα ακολουθήσεις τα βήματα (όπως περιγράφονται παρακάτω) για να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου. Θα πρέπει να επιλέξεις το σημείο παράδοσης που εσύ επιθυμείς καθώς και τον τρόπο πληρωμής που σε διευκολύνει. Με την ολοκλήρωση και καταχώρηση της παραγγελίας σου θα λάβεις άμεσα ένα αυτοματοποιημένο email με τον μοναδικό κωδικό και όλα τα απαραίτητα στοιχεία της παραγγελίας που μόλις πραγματοποίησες.

Οδηγός υποβολής ηλεκτρονικής παραγγελίας

    1. Βρες το προϊόν που θέλεις μέσα από την αναζήτηση με τον κωδικό του προϊόντος ή γράφοντας λέξεις-κλειδιά ή κάνε πλοήγηση στην κατηγορία που σε ενδιαφέρει. Τα φίλτρα θα σε βοηθήσουν να βρεις το προϊόν γρήγορα. Μπες στην σελίδα του προϊόντος και διάβασε προσεκτικά τις περιγραφές. Έχουμε αναλυτικές περιγραφές και φωτογραφίες για να βοηθήσουν στην επιλογή σου.
    2. Αν τελικά το προϊόν είναι αυτό που θέλεις, επέλεξε την ποσότητα και πάτα το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» για να προσθέσεις το προϊόν στο «Καλάθι» αγορών.
    3. Αν θέλεις να προσθέσεις και κάποιο άλλο προϊόν, συνέχισε την πλοήγηση, αν όχι επέλεξε το «Καλάθι» και πάτα «Ολοκλήρωση παραγγελίας».
    4. Έχεις την δυνατότητα να κάνεις την αγορά σου με 2 τρόπους «Ως επισκέπτης» ή «Ως μέλος». Αν διαθέτεις ήδη λογαριασμό, κάνε είσοδο με τα προσωπικά σου στοιχεία πριν προχωρήσεις στο επόμενο βήμα. Αν δεν έχεις λογαριασμό και θέλεις να δημιουργήσεις έναν, συμπλήρωσε επιπλέον το πεδίο «Κωδικός πρόσβασης» και πάτα «Συνέχεια».
    5. Συμπλήρωσε τα προσωπικά σου στοιχεία για αγορά με απόδειξη λιανικής, ή/και τα απαραίτητα στοιχεία για αγορά με έκδοση τιμολογίου και πάτα «Συνέχεια».
    6. Επέλεξε τον προτιμώμενο τρόπο αποστολής ή παραλαβής (ΕΛΤΑ Courier, μεταφορική, παραλαβή από ένα από τα καταστήματα μας) και πάτα «Συνέχεια».
    7. Τέλος επέλεξε τον τρόπο πληρωμής που σε διευκολύνει (κάρτα, αντικαταβολή, κατάθεση, πληρωμή στο κατάστημα). Πάτα «Καταχώρηση» για να καταχωρηθεί η παραγγελία. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής θα έχουμε ένα από τα παρακάτω βήματα:
      • Για πληρωμή με Κάρτα, θα μεταφερθείς στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
      • Για αντικαταβολή θα έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία και την εξόφληση θα την κάνεις στον άνθρωπο της ΕΛΤΑ Courier.
      • Για κατάθεση θα λάβεις ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία του λογαριασμού που θα πρέπει να καταθέσεις το ακριβές ποσό εξόφλησης.

Β. Τηλεφωνική παραγγελία

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείς να προχωρήσεις σε ηλεκτρονική παραγγελία όπως ως άνω περιγράφεται αλλά επιθυμείς να την υποβάλεις τηλεφωνικώς, μπορείς να το κάνεις καλώντας καθημερινά από Δευτέρα έως Σάββατο 9 π.μ. – 3 μ.μ. το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 2791025655. Δίνοντας τα στοιχεία σου και τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν προχωράμε άμεσα την παραγγελία σου. Ταυτόχρονα θα πρέπει να επιβεβαιώσεις στον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της εταιρείας ότι διάβασες και αποδέχεσαι πλήρως τους όρους χρήσης όπως αυτοί αναγράφονται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματός της εταιρείας και ταυτόχρονα ότι δεσμεύεσαι για την αγορά του προϊόντος που ο ίδιος έχεις επιλέξει και υποχρεούσαι να προχωρήσεις στην πληρωμή αυτού.

Γ. Παραγγελία στο κατάστημα

Σε περίπτωση που επιθυμείς να αγοράσεις τα προϊόντα από το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, θα έχεις την ευκαιρία να εξυπηρετηθείς από το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας και να παραλάβεις τα προϊόντα που έχεις επιλέξει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πληρώνοντας μόνο την αξία αυτών.

Οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας (εκτός αργιών) είναι:

  1. Κεντρικό κατάστημα – στην οδό Αγίου Γεωργίου 18, Μεγαλόπολη, 22200, Αρκαδία.
    • Δευτέρα έως Σάββατο 9 π.μ. – 3 μ.μ.
    • Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 6 μ.μ. – 9 μ.μ. (για παραλαβές μόνο)
  2. Υποκατάστημα – στην οδό Λεωφόρος Μίκη Θεοδωράκη, Τρίπολη, 22100, Αρκαδία
    • Δευτέρα έως Παρασκευή 9 π.μ. – 5 μ.μ. (για παραλαβές μόνο)
    • Σάββατο 9 π.μ. – 2 μ.μ. (για παραλαβές μόνο)

Δ. Ακύρωση/τροποποίηση παραγγελίας

Πριν ολοκληρώσεις ηλεκτρονικά την παραγγελία σου έχεις την δυνατότητα να τροποποιήσεις την ποσότητα των προϊόντων ή να αφαιρέσεις ένα ή όλα τα προϊόντα που έχεις τοποθετήσει στο καλάθι σου πατώντας στην επιλογή «Καλάθι». Σε περίπτωση που έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου και δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 2791025655 ή μέσω email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@farm-shop.gr και εξουσιοδοτημένος συνεργάτης μας θα αναλάβει άμεσα την ακύρωσή της. Σε περίπτωση που η παραγγελία σου έχει ήδη τιμολογηθεί και αποσταλεί στον προορισμό της επιλογής σου δεν είναι δυνατή η οποιαδήποτε ακύρωση.

Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα επιθυμιών
Το προϊόν προστέθηκε για σύγκριση.

Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο farm-shop.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική για τα cookies Περισσότερα